اس ام اس سرکاری شب امتحان
نوشته شده توسط : Haniye

صفایی ندارد ارسطو شدن،خوشاپرکشیدن،پرستو شدن! توکه پر نداری پرستو شوی؛ بشین درس بخون تا ارسطو شوی!  فرارسیدن ماه امتحانات تسلیت باد!  

    ز خر خوانان عالم هرکه رادیدم،غمی دارد دلا رو کن به مشروطی،که آن هم عالمی دارد (ایام غمبار امتحانات بر عاشقان علم و دانش تسلیت باد)  

  تعریف مراقب : موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد ! سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند ! گالری ضدحال ! موجودی که روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟ یک نوع تله موش زنده !  

  تقلب ! 1-یک روش غیر اصولی و ناجوانمردانه برای نتیجه گرفتن در امتحان 2-تنها روش اصولی و مبتنی بر عقل برای نتیجه گرفتن در امتحان !  

    تقلب چیست !؟ یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو !  

  حالا وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا زمزمه های شیطانی شب امتحان !!!  

  روش درس خوندن من در ایام امتحانات : این که نمیاد … اینم که طولانیه ولش کن … اینم که تابلویه جوابش چیه ! آخیش ، پاشم برم بیرون !  

  سلامتی‌ همه استادایی که امتحان می‌گیرن نه انتقام !  

  من نمی دوم این درس خوندن چی داره که; تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک, اونم با وضوح HD یادِ آدم میاد !  

  دقت کردین استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم ، تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره  

  تا حالا دقت کردین یک ساعت مونده به امتحان به این فکر میفتیم که اگه فقط یه کم زودتر می خوندیمش ۲۰ میشدیم ؛ چه راحت بود ؟؟؟

  یادش بخیر … دوره دبستان : میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم ! راهنمایی : یه غلط دارم ! دبیرستان : یه دونه درست زدم ! دانشگاه : فک کنم یه سوال رو فهمیدم  
  ۳تا دروغ هست که تو زندگی زیاد میشنوی : عاشقتم تا آخر عمر باهات میمونم دیفرانسیل و انتگرال یه روزى به دردتون میخوره !!!  
  الان شش ترمه درس خوندم چهار ترم مشروط شدم ؛ کدام گزینه نزدیک به من است ؟ مخروج ! مجبور ! مشمول ! همه موارد به ترتیب حروف الفبا !  
  با تمام بدیهاش این امتحانات پایان ترم یه مزیتی داره اونم اینکه آدم با رشته ی تحصیلیش یکم آشنا میشه!





:: بازدید از این مطلب : 677
>
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست